04.10.2013 ----------------------------------------
Dragi prieteni,
Suntem cetateni europeni si avem drepturi. V-ati intrebat vreodata care sunt drepturile voastre in calitate de consumatori de servicii bancare? De acum aveti la dispozitie un numar de telefon unic – 021.9615, la care puteti suna pentru sesizari in domeniul financiar-bancar. Numarul este cu tarif normal, este apelabil din toate retelele, iar informarea si consilierea se acorda cu titlu gratuit, precum si demersurile necesare in vederea Solutionarii Alternative a Disputelor pentru litigiile dintre consumatori si banci.
Proiectul este initiat de Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – InfoCons, sub egida Federatiei Asociatiilor de Consumatori, in parteneriat cu Banca Nationala a Romaniei.
Va puteti informa in privinta drepturilor voastre si accesand urmatorul link: http://o9atitudine.ro. Un gand bun!
Vrei sa beneficiezi gratuit de facilitatile proiectului?
Fa-ti contSau suna la 116 111. Apel gratuit din retelele TELEKOM ROMANIA
Da click si citeste
Pentru informatii detaliate despre celelalte programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invita sa vizitati www.fonduri-eu.ro
Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatioru pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a guvernului Romaniei.
Termenii si conditiile pentru accesarea, vizionarea si folosirea acestui site le puteti gasi aici